پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

فصل دوم سریال «لحظه گرگ و میش» ساخته می شود

تصویربرداری فاز دوم سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان در تهران آغاز شده است.

به گزارش  آی فیلم و به نقل از روابط عمومی مجموعه، تصویربرداری فاز دوم سریال «لحظه‌ گرگ‌ومیش»  آغاز شده است و به تازگی لیلا بلوکات به جمع بازیگران این سریال اضافه شده است

 تصویربرداری فاز اول سریال «لحظه‌ گرگ‌ومیش» به تهیه کنندگی و کارگردانی همایون اسعدیان اواخر سال گذشته به پایان رسید.برخی از لوکیشن‌های فاز دوم با فاز اول مشترک است. همچنین فاز اول در دهه 60 و 70 می‌گذرد و فاز دوم نیز در ادامه آن سالها و 10 سال بعد خواهد بود.

فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی‌نژاد، حسام محمودی، المیرا دهقانی، شهره سلطانی و ... از بازیگران «لحظه گرگ و میش» هستند.

در این سریال که در ابتدا «سوگند» نام داشت، فاطمه گودرزی و فرید سجادی حسینی نقش یک زوج و نقش محوری قصه‌ را بازیگری جدید با کاراکتر «حنانه» بر عهده دارد.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ تحولات اقتصاذی و اجتماعی و ... آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

عوامل دیگر این مجموعه عبارتند از: همایون اسعدیان تهیه کننده و کارگردان، مونا انوری زاده نویسنده،  سعید علیجانی مدیر تولید، سهیل نوروزی مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی طراح و مدیر چهره پردازی، بابک کریمی طاری طراح صحنه ،ساسان نخعی مدیر صدابرداری.

غ ن / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید